Saturday, September 15, 2007

Έσεται ήμαρ!!


Αγαπητοί μου συμπολίται, από τα βάθη του εκλογικού μου κέντρου, έχοντας δίπλα μου τη μητέρα, πίσω μου το Δούξ και κάτω από τα πόδια μου το ΛεΠλέμπ, (Το Ρουσλανάκι με περιμένει πάνω), έχω να κάνω το εξής διάγγελμα, αυτάς τας ολίγας ώρας πρό των εκλογών :

Λαέ,λαέ ΜΟΥ!!

Άπλυτοι, ημιπλυμμένοι, καρααμόρφωτοι βρωμόχνωτοι ημινεάντερταλ πληβείοι του κερατά.
Παρ ότι είστε εξίσου χρήσιμοι με τη μαλάρια και τον πονοκέφαλο, ημείς, στο κόμμα μας, σας ηγαπούμε.

ΣΑΣ ΗΓΑΠΟΥΜΕ ΛΕΓΩ, διότι τίς θα δουλεύει για να μας δίνει τα λεφτά του,αν δεν το πράξετε υμείς; ε;

Δια να το πράξετε αυτό όμως με τας μέγιστας ανέσεις, με διακοπάς εις το μαστίγωμα, με λιγότερας σεξουαλικάς παρενοχλήσεις (εκτός αν μοιάζετε της Ρουσλάνας ή της Σουσούς) (όποιος ακουμπήσει τη Σουσού θα τον ευνουχίσω και θα του αποστείλω τους όρχεις του κομπόστα), δια να δουλεύετε ως σκύλοι μεν, σκύλοι ράτσας δε, δια να έχετε την απόλυτον τιμήν να υπηρετείτε κυβερνήτας με πραγματικήν ποιότηταν και οριτζινάλε σεξουαλική διαφθορά, μην σκέπτεστε άλλο.

Ψηφίστε εμάς!

Διατί ο Κωστάκης ομοιάζει με ταβερνιάρη!

Διατί ο Γιωργάκης έχει τις διακυβερνητικές ικανότητες δυσλεκτικού μπαμπουϊνου

Διατί η Αλέκα θα τρόμαζε ακόμα και τους πλέον ψύχραιμους δαίμονας περιβεβλημένη με μπέϊμπι ντολλ

Διατί ο Αλέκος είναι πιο πλούσιος και από εμάς τους ευγενείς

Διατί ο ΧέριΧέρις θα σας τα παίρνει και με τα δύο χέρια γιατί ταϊζει και τους παπάδας

Διατί ο Στέλιος δεν εφθάνει να ομιλήσει εις τα έδρανα της βουλής, χρειάζεται σκαμπώ.


Δια αυτό σας λέγω, ΛΕΓΩ

ΨΗΦΙΣΤΕ ΗΜΑΣ!


Ειμεθα κομψοί

Έχουμε στύλ

Έχουμε πρόγραμμα

Είμεθα ευπαρουσίαστοι

Είμεθα ευγενείς

Θα τα τρώμε μόνοι μας και δε θα δίνουμε στους παπάδας

Και επίσης, φτάνουμε και στα πάνω ράφια της Βουλής.


Και Α και ΟΥ ΣΤΟ ΦΛΑΝΤΖΑ ΟΛΟΙ ΝΤΟΥΓΡΟΥ

ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΙ Α, ΠΗΔΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!

1 comment:

Zaphod said...

Καταγγέλω δημοσίως την νοθεία η οποία και πέταξε το Φ.Λ.Α.Ν.Τ.Α.Σ. εκτός βουλής!

Δεν πειράζει μαρκήσιε, θα τους φάμε εκ των έσω...