Thursday, September 27, 2007

..και μια τρίτη εκδοχή...

Προψές εκατηφόριζε εμέ να συναντήσει

για να σενιαριστεί, δυό ώρες είχε αργήσει

μα δε με πείραζε ποσώς, εγώ την ηγαπούσα

δευτερόλεπτα εφαίνοντο οι ώρες που μετρούσα

Γιατί να ξέρετε πληβείοι, Σουσού εστι φινέτσα

Δεν είν'τυχάρπαστη αυτή, δεν ειν'καμιά Κωλέτσα!


Ψηλή και λυγερόκορμη, απαστράπτουσα γυνή

καμία σχέση θα έλεγα με εν κοινό τσουλί

Αρχόντισσα και λεπτεπίλεπτη, αρχαία είν Θεά

αν και έχει ένα πρόβλημα με τα ελληνικά

Μα εμένα δε με νοιάζει αν είναι προβληματική

στο γραπτό το λόγο , την έκφραση και τη γραμματική


Εκατηφόριζε που λέτε, και έλαμπε απο μακριά

Και πάνω που έσβηνα στο τακούνι μου την τσιγαριά

Γύφτο αξύριστο εκόζαρα, Τσακάλωφ ή Σκουφά;

με λάγνο μάτι την εμέτραγε,mon Dieu! Αποκοτιά!

Πάνω κάτω κοίταξε, ξερόγλειψε τα χείλη

μανίκια πάνω μάζεψα, θα έτρωγε γαρμπίλι!


Το αίμα στην κεφαλή μου ανέβηκε, ο γύφτος την κοιτούσε!

Άκλαφτος θα πήγαινε, αφού πρωτού πονούσε!

Με αποφασιστικότητα πολλή, εκίνησα να δείρω

όταν την είδα να ταράζεται, δια τον κόσμο γύρω

με τρόμο με εκοίταξε, αλλά περίμενε καμάκι

περίμενε αττάκα βρούτη απ το μικρό γυφτάκι


Αλλά εκείνος τι να κλάσει, τι να πρωτοσκεφτεί

αττάκα μάπα έριξε, αττάκα τραγική

εκεί που επερίμενε να την επούν ελάφι

ο γύφτος αλλοιθώρισε και την εκάλεσε πιλάφι

το μάτι της πετάρισε, βαθέως εταράχθη

και φλέβα στο λαιμουδάκι της αμέσως επετάχθη


Άσε τον καρμπόγυφτα αγάπη μου Σουσού

και δίπλα μου αποκοιμήσουσου

και εγώ ακοίμητος φρουρός θα είμαι στη σιωπή

σκληρά θα αντισταθώ, στη λήθη και στη λύπη

σε κάθε απόκρυφο λυγμό, στης μοναξιάς την κοίτη

Αυτό είναι ποίηση ωρέ, και μη χασκογελάτε

εδώ τέχνη κάνουμε, άμα δεν σας αρέσει σπάτε!



υ.γ : Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols. Γκέκε?

3 comments:

Sousou Delatroba said...

Αγαπημένε,

Ευχαριστώ περί την ποίησις. Η παρομοίωσίς μου με την Κωλέτσα, ωστόσο, θα ανέβαζε το επίπεδο του ποιήματος ποιοτικώς και ποσοτικώς. Θα είστε μέγας αλήτης και πινόκιος αν αρνηθείτε ότι της ομοιάζω στα σημεία.

Τί, ποιά σημεία;
Σουσού

Le Marquis De Snob said...

Αγάπη μου, έρωτά μου, φώς μου,
Φυσικά και αρνούμαι ότι της ομοιάζεις στα σημεία.
Μπροστά σου η Κωλέτσα ειναι μπάζο.

tink said...

αξιοθρήνητε μαρκί,

επειδή ΚΑΙ η Κωλέτσα έχει πέσει στα έμπειρα πόδια μου... εεεε χέρια μου, εννοείται οτι θα την ενημερώσω για τον χαρακτηρισμό σου...

Σουσουντάρλινγκ, κάνω πως δεν βλέπω τα σαλιαρίσματα σας, αλλά να ξέρεις Σουσουντάρλινγκ μου πως η μπετονένια μου καρδιά πλιιιηγώνεται...