Wednesday, May 30, 2007

Η μονομαχία

'Ενας Μαρκί ποτέ δεν ανέχεται προκλήσεις, ειδικά αυτάς που έχουσι ως στόχον τη γυνή την οποία και εφυστικώνει συχνότερα από τας ετέρας και εταίρας.
Αναγνωρίζω την ευγένεια της ψυχής και το ρομαντικόν του πνεύματος του Άμμου, αλλά δυστυχώς η πολύχρονη εμπειρία μου στας μονομαχίας ήτο προφανής. Ο δύσμοιρος νέος υπέκυψε εις την τεχνική, τη χάρη και το ψάρι μου. Ούτος εζήτησε τη μονομαχία με ψαρικά. Απλά το δικό μου ήτο, είναι και θα είναι μεγαλύτερο, σκληρότερο, αποτελεσματικότερο.

Ο ΛεΠλέμπ βιντεοσκόπησε τη μονομαχία μου με τον Άμμο, ίνα μην έχομεν προβλήματα με την αστυνομίαν και τας κληρονόμους.
Έχω να παρατηρήσω απλώς πως η τεχνική του ήτο ολίγο ανεπαρκής δια μονομαχία. Το ίδιο και τα όπλα του.
Στο βίντεο που ακολουθεί, αριστερά εγώ και δεξιά ο ατυχής νέος. Η πλήρης μονομαχία.






Ήταν γενναίος αντίπαλος, αλλά τον έφαγα λάχανον εις 17 δευτερόλεπτα. Ούτε δυό τζούρες τσιγάρο.
Φεύ!
Για να μαθαίνουν οι υποψήφιοι μνηστήρες τι τους περιμένει.
Σουσού, σας ηγαπώ. Θα σας εφυστικώσω πανηγυρικώς και μετά παιάνων.

4 comments:

αμμος said...

Αποδέχομαι το αποτέλεσμα της μονομαχίας ως ακριβοδίκαιο και επιστρέφω στην έρημο μου και την αγαπημένη μνηστή μου, τη φελάχα τη μικρούλα τη Γιουλαλάμ. Τα σέβη μου, αξιότιμε Μαρκί.

[LOOOL]

mujahedin said...

Ήταν μια περήφανη νίκη.. Σοφέ διδάσκαλε δεν γνώριζα ότι διακρίνεσαι μέχρι και στο πεδίο της μάχης!!Εύγε!

3 parties a day said...

Τα συγχαρητήριά μου, Μαρκί.

ΥΓ. Έχω μια γκιλλοτίνα εν λειτουργία. Θέλεις να μου στείλεις τη μαμά;

Stefanos said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα..