Friday, June 8, 2007

Το σεξ και οι ευγενείς

Αγαπητή πλέμπα,
Εδώ και χρόνια παρατηρώ τις σιχαμερές ερωτικές σας συνήθειες. Από το ερωτικό κάλεσμα αρσενικών και θηλυκών μέχρι την μεθοργάσμια συμπεριφορά. Ένα έχω να πω : Είστε άθλιοι, αμόρφωτοι, άπλυτοι και απολίτιστοι κάφροι που δεν ηξεύρουν πως να φερθώσει οι άρρενες στα θηλυκά και τα θηλυκά στους άρρενες.
Δι αυτόν και απεφάσισον να σας μάθω μερικά πράγματα ίνα γίνετε α.πλέον αποτελεσματικοί β.πλέον ερωτικοί και ασυγκράτητοι γ.να πλύνετε και λίγο την ευαισθητη περιοχή σας που΄-είμαι σίγουρος- έχει πιάσει βρύα και λειχήνες από την απλυσιά.
Βασικά πρέπει αρχικά να είστε πολιτικά ορθοί στην προσέγγισή σας. Δε λέω, μπορεί ορισμένες πατσόλες να εντυπωσιάζονται από αττάκες προσέγγισης όπως "μάνα μου τι κωλάρα είναι αυτή", "να σε βάλω κάτω να σου σκίσω τα ράμματα" και "αλόγα μου τα καπούλια σου!" αλλά τα ερωτικά αντικείμενα του πόθου που θα ανταπεξέλθουν σε τέτοια προσέγγιση, είναι στην καλύτερη γ' διαλογής, σα σέσκουλα στις δύο το μεσημέρι στη λαϊκή. Τα αγοράζουν αυτοί που δε μπορούν να αγοράσουν το καλό το πράμα, το έμπειρο, το διακριτικά και ευγενικά ξέκωλο. Την πρόστυχη αριστοκράτισσα που μπορεί μεν να είναι το υλικό των φαντασιώσεων αλλά φοράει στρινγκ τουλάχιστον Λεζαμπί και όχι στριγνκ Μπαρμπα-Μήτσος-3ος πάγκος δεξιά από τα κουνουπίδια.
Δια τούτον αγαπητοί μου πελματολάγνοι εραστές ταπεινών προαστίων και παραγκουπόλεων πάρτε χαρτί και μολύβι και αν ξέρετε να γράφετε, κρατήστε σημειώσεις. Αν δεν ξέρετε να γράφετε, να πάτε ξανά δημοτικό μπας και ξεστραβωθείτε, παλιομόσχοι.
Πρώτον Κατ αρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τους στόχους μας. Ο αρχικός σκοπός δεν μας ενδιαφέρει πρός το παρόν. Ο στόχος ως στόχος πρέπει να είναι άξιος ενός κυνηγού σαν εμάς. Τι να το κάνω αν εσύ χτυπήσεις 10 σαύρες, όταν εγώ τσακίσω 2 λέαινες; ε; Είναι η αξία του ηττημένου που δίνει τη δόξα στο νικητή αγαπημένοι μου παλιοχλιμίτζουρες. Κοινώς, μακριά από πλέμπα αν θέλετε να ανέλθετε λίγο ερωτικώς. Μακριά από κακόφημα σκυλάδικα, στυλ "1657 π.Χ", "Κώλαση", "Ξεκωλάδικο" κλπ κλπ. Εκεί κυκλοφορούν πολύ πρόθυμες μεν, κατακάθια δε. Και ξαναλέμε, προτιμάμε να έχουμε μια Τζάγκουαρ παρά πέντε Γιούγκο. Μακριά από ντύσιμο στύλ λαμε φούστα-γραμματόσημο,ξώβυζο διχτυωτό σιθρου,μακιγιάζ λατέρνας (μαζί με τον Αυλωνίτη) και υφάκι "έκανα μόνο 10 πεολειχίες σήμερα, χρειάζομαι άλλες 45 για να πάω για ύπνο".
Δεύτερον Για να πιάσουμε λιοντάρι, για να έχουμε Τζάγκουαρ, για να αρπάξουμε τη γυναίκα τη σωστή, την ερωτιάρα αλλά σίκ, πρέπει να προσέξουμε τον εαυτό μας. Δεν είναι ανάγκη να φοράμε πανάκριβα ρούχα και αλυσίδα καραβόσκοινο στο λαιμό. Απλά πρέπει να είμεθα περιποιημένοι, καθαροί και καλοντυμένοι αλλά σεμνά. Ένα ασπρο πουκάμισο, ένα ωραίο παντελόνι και ένα ζευγάρι απλά μαύρα παπούτσια ήταν, είναι και θα είνα αρκετά εις τον αιώνα τον άπαντα. Επίσης χρήσιμη αποδεικνύεται και η γνωριμία με αποσμητικά, αφρόλουτρα, ξυραφάκια και πάνω από όλα, το νεράκι του θεού. Καμία ψηλομύτα αριστοκράτισσα δεν πρόκειται να σας πλησιάσει αν είστε ντυμένοι σα Ρώσος μουζίκος προ επανάστασης και βρωμάτε σαν το κλουβί με τις μαϊμούδες στο ζωολογικό κήπο του Βερολίνου. Επίσης από αξεσουάρ επιτρέπεται μόνο ζώνη και ωρολόγιον και προς Θεού ΠΟΤΕ χρυσό. Δεν είμαστε ο Παρασκευάς που πάει να πουλήσει καρπούζα στην Αμαλιάδα.Τό σύνθημά μας είναι απλότης-καθαριότης-σοβαρότης.
Τρίτον Το υφάκι σας. Ξεχάστε γκριμάτσες τύπου "Είμαι ο Τζέϊμς Μπόντ και μόλις καθάρισα 7 τρομοκράτες, είσαι για καμιά πίπα;", "Έχω πηδήξει τη μισή Ευρωπαϊκή ένωση, εσύ μάλλον είσαι η αρχή για το δεύτερο μισό", "Έχω μια κρεατόβεργα σα σωλήνα του Πετζετάκη, είσαι να σου αλλάξω τα υδραυλικά;". Ξεχάστε αττάκες εντυπωσιασμού που έχουν ειπωθεί και αντικρουστεί εκατομμύρια φορές στο παρελθόν. Ειδικά αυτή η τραγική με το ζαχαροπλάστη, έλεος. Δηλαδή πόσες πόρτες πρέπει να φάτε για να καταλάβετε ότι η μόνη απάντηση στο "παπαπα ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου" είναι "όχι, αλλά μάλλον ήταν ο δικός σου και έβγαλε και μεγάλο χαλβά";.
Ξανά το σύνθημά μας εδώ είναι απλότης-πνεύμα-σοβαρότης. Θα σας εκτιμήσουσι περισσότερο αν κάνετε κουβέντα πρώτα περί ανέμων και υδάτων, με ελαφρο χιουμοράκι και ήρεμες αττάκες, και ακόμα περισσότερο αν δεν ξένετε τα παπάρια και τη μύτη σας σα χιμπατζής στο Αττικο Πάρκο.
Τέταρτον Ωραία, την πείσατε να σας κάτσει. Αν είστε τόσο γύφτος που δεν έχετε καν δικό σας σπίτι, με ένα δυό αρωματικά κεριά, μερικά μπουκάλια ποτό/ένα καλό κόκκινο κρασί και μια αξιοπρεπή συλλογή απο mp3, πηγαίντε σε ξενοδοχείο αλλά εγώ θα σας κόψω την καλημέρα. Δεν θα επεθύμουν ποτέ όπως με δώ σε download με τίτλο Greek-couple-hotel-sex.avi, άρα παραμένω μακριά από αυτά τα κέντρα της απωλείας, που έτσι και αλλιώς ξενερώνεις ασύστολα ακούγωντας τον δίπλα να μουγκρίζει και την απο πάνω να τσιροκοπάει σαν να της καρφώνουν πυρωμένες τσιμπίδες στη μασχάλη. Έχουμε το σπίτι καθαρό και διακριτικώς αρωματισμένο. Για τις κυρίες της καλής κοινωνίας, είναι τελείως αντιερωτικόν ένα σπίτι που μοιάζει με τα Άνω Λιόσια και ειδικά με τη χωματερή τους.Επίσης είναι αγένεια να σερβίρουμε το ποτό με σουβέρ ένα χρησιμοποιημένο σώβρακο του πάππου μας ο οποίος είχε ακράτεια. Καθαριότης. Ατμόσφαιρα. Ερωτική όχι μπουρδέλου. Πρέπει να την προδιαθέσουμε θετικά, να της ανεβάσουμε τη λίμπιντο και όχι να την κάνουμε να θέλει απεγνωσμένα να μασήσει το χέρι της από τον αγκώνα και να πηδήξει από το μπαλκόνι στον ακάλυπτο.
Αγαπητοί μου φίλοι, θα επεθύμουν όπως γράψω περισσότερα, αλλά δυστυχώς έχω μερικά ζητήματα που χρήζουν της άμεσης προσοχής μου :
α. Η μανούλα νομίζει πως είναι κοπάδι με καμηλοπαρδάλεις που τις κυνηγούν 7 πολύ πεινασμένες τίγρεις
β. Ο ΛεΠλέμπ προσπαθεί να μαγειρέψει χοιρινό, αλλά δυστυχώς το γουρούνι ανθίσταται σθεναρά
γ. Ο Δούξ προσπαθεί ματαίως να κάνει σεξ με την κουπαστή της σκάλας
δ. Η Σουσού έρχεται στην άμαξά της και από ότι βλέπω φοράει καπαρντίνα αλλά από μέσα είναι σαν την Εύα τη μέρα που δάγκωσε το μήλο.
Πάω να κάνω μπάνιο, να ξυριστώ, να βάλω να παίζει κανας Σοπέν, να μαζέψω τη ζούγκλα, να δέσω τον ΛεΠλέμπ στον τροχό και να κλείσω τον Δούξ στην αποθήκη μπας και πηδήξει μια παλιά ξυλόσομπα που έχουμε εκεί και με αφήσει ήσυχο να θωπεύσω τας μαλακάς παρειάς της Σουσούκας μου.
Ein Moment bitte meine Liebe, ICH KOMME ICH KOMME!
Mujahedin, κράτησες σημειώσεις μαθητά μου; θα εξεταστείς. Και αν δε γράψεις καλά, θα σου κάνω μασάζ στα @@ με μια γυαλιστερή βαριοπούλα.

14 comments:

mujahedin said...

Δάσκαλε οι συμβουλές σας είναι πάντοτε πολύτιμες σαν πετράδι του Νείλου.
Μερικές όμως εξ αυτών είναι ανεφάρμοστες για την περίπτωση μου. Και εξηγώ:
Δεν μπορώ να ξυριστώ. Έχω μαλώσει με οτιδήποτε θυμίζει ξουράφι στο σπίτι μου. Συγχωράτε με, αλλά το θέμα είναι α.ιδεολογικό β.πρακτικό (για να καλυφθούν οι ουλές από τις μάχες στο πρόσωπο)
Δεν μπορώ επίσης να φορέσω πουκάμισο και δη λευκό! Το ζήτημα είναι επίσης ιδεολογικό. Αν ποτέ βάλω πουκάμισο, αυτό θα είναι μαύρο. Ακόμα καλύτερα όμως προτιμώ τα μαύρα t-shirts. Αρέσκομαι να κινούμαι ως σαν σκιά μες στο σκότος όπως αντιλαμβάνεστε.
Τα λοιπά θα τα μοντάρουμε.
Νοιώθω ότι έκανα add-value σήμερα. Ευχαριστώ!

Ίμπο

Zaphod said...

Ωραίος ο Μαρκί. Πλυθείτε κάνει καλό. Για ατάκες κτλ έχω γράψει ένα καλό ποστ παλιότερα, αλλά βαριέμαι να το κάνω λινκ (όλα στο πιάτο τα θέλετε :-Ρ)

Για το πουκάμισο: Το μαύρο είναι καλύτερο από το άσπρο (δεν είμεθα γκαρσόνια) ή τώρα που είναι καλοκαίρι ένα θαλασσί βρε αδελφέ!


Εύγε Μαρκήσιε για την μόρφωση που προσφέρεις στην...νεο-λέρα μας! :-)

love&kisses
zaphod

tink said...

αγαπητέ ΛεΜαρκί (και ανταγωνιστά μου)

τώρα που θα μαστιγώσετε τους απο πάνω μου που τόλμησαν να να εκφέρουν αντιρρήσεις,

μπορώ να βλέπω;

η ηδονοβλεψίας ανταγωνίστρια,
τινκ

Le Marquis De Snob said...

Αγαπητή μου Τινκ,
Το ζουμερό σας στήθος μου χαλάρωσε το ήθος. Κατ αρχήν προτείνω να κάνουμε μια ανακωχή γιατί δεν μου αρέσουν οι έριδες και οι ανταγωνισμοί. Σουσού υπάρχει και για τους 2 μας.
Δεύτερον, ευχαρίστως να παρακολουθήσετε το θέαμα του μαστιγώματος των καρμπογυφταίων τούτων. Και μάλιστα τσαμπέ. Θα σας κεράσω και καφέ Τζαμάϊκαν μπλάκ. Θα σας δώσω και σουβενίρ ένα μάτσο τρίχες από τον καθένα καθώς και μια λωρίδα δέρματος από την πλάτη τους ή όποιο σημείο προτιμάτε.
Είσθε ευπρόσδεκτη στην οικίαν μας. Φέρτε και λιπαντικό, μας ετελείωσε
Λε Μαρκί

Le Marquis De Snob said...

Καρμπογυφταίοι,
Θα μαστιγωθείτε και μετά θα σας ρίξω αλάτι στις πληγές σας.
Όχι γιατί φέρατε αντιρρήσεις, αλλά ακριβώς γιατί δε φέρατε.
Πρέπει να ρωτάμε το δάσκαλο, να του εναντιωνόμαστε. Γιατί μόνο μέσα από την διαλεκτική και την αμφιβολία θα φτάσουμε στη γνώση και σε κανά άτριχο αποτέτοιο.
Όσο για το άσπρο πουκάμισο, πιστέψτε με, χρειάζεται ενίοτε.
Το μαύρο καλό είναι αλλά το λουκ μανιάτισσα-μοιρολογίστρα δεν είναι πολύ της μοδός εφετο
Μαζί θα πάμε πολύ μπροστά σαϊνια μου.
Μαρκί

mujahedin said...

Δάσκαλε πάω για πήδημα. Συγγνώμη. Συνουσία ήθελα να πω. Θα εφαρμόσω τας συμβουλάς σας στο ακέραιο. Ευχηθείτε μου καλή τύχη και ας προσευχηθούμε όλοι μαζί στον καλό Αλλάχ να μην έχει περίοδο η σατανική δικηγορίνα!

Θα επιστρέψω δοξασμένος

Le Marquis De Snob said...

Δικηγορίνα; ωχ....
που πας να μπλέξεις βαριόμοιρε μαθητά;
Δεν έχεις ακούσει που λένε "στους δικηγόρους να τα φας;"..
πρόσεχε μη στα φάει.
Καλούς πήδουλους.
Είτε έχει τελειώσει είτε όχι. Μη δίνεις σημασία. Φόρα κόκκινην καπόταν και βουρ επί του πατσέος.
Μη διστάσεις στιγμή.
Σε θέλω αβυσσαλέο, επικό, ορμητικό, χειμαρρώδη. Αλλά ταυτόχρονα και τρυφερό.
Πρόσεξε μην ξεφτιλίσεις το δάσκαλο, θα σε ραπίσω!
Μαρκι

Sousou Delatroba said...

Αγαπημένε Μαρκί,

Βλέπω πως γίνατε ο ερωτικός συμβουλάτωρ της πλέμπας. Επιτρέψτε μου βέβαια να σας υπενθυμίσω ότι πάσα περίπτωσις είναι ξεχωριστή διότι οι ανθρώπιναι σχέσεις είναι διαπροσωπικές. Το να θέτετε μπλάνκετ ρουλς είναι κατ΄εμέ άτοπον.

Πιχί ο Ίμπο σήμερα θα βγεί με μια νομικό κιας έκαμε τον δύσκολο ότι δεν του ηρέσκουν αι Κολωνακιώτισσαι - άσκετο αυτό τώρα.

Το πρώτο βήμα της συμβουλής σας, ήτοι τον ορισμό στόχου περιωπής, το ηκολούθησε, ή ας λέμε ότι το ηκολούθησε καθότι η πΣόλωνος είναι περίεργος δρόμος.

Αν έβαλε πουκάμισο λευκό, το κόβω για αποτυχία το ραντεβουδάκι του. Γενικά αν έκαμε ντύσιμο κοστούμι-γραβάτα-λουστρίνι μάλλον δεν θα την ξαναδεί τη δικηγορίνα. Δεν εντυπωσιάζονται αυτές από τέτοια. Βρίθει η Ευελπίδων από τέτοια αγοράκια.

Το στυλάκι "Είμαι ο Τζέϊμς Μπόντ και μόλις καθάρισα 7 τρομοκράτες, είσαι για καμιά πίπα;" κάμει τας νομικούς φιλέσπλαχνους, υπερασπιστικούς, βγαίνει μέσα τους η διορθωτική. Για να μην πολυλογώ, όρα την Άιντα με τον κρατούμενο.

Αιτούμαι την αναθεώρηση των προτάσεών σας επί ραντεβουδικής επιτυχίας.

Μπάζουν,
Σουσού

mujahedin said...

Μαρκήσιε. Μανδάμ.
Επέστρεψα θριαμβευτής και κρατώντας μπεζ στρινγκ ως τρόπαιο. Η πλέμπα θριάμβευσε για ακόμα μια φορά. Υπήρξα σκληρός σαν πέτρα, δυνατός σαν ταύρος, ορμητικός σαν χείμαρρος, διεισδυτικός σαν τον Σκούνι Πεν.
Τα περί προφυλάξεων τα αποτάσσομαι αυστηρώς και δια ροπάλου. Είναι ενάντια στις προσταγές της φύσης. "Στην στεριά δεν ζει το ψάρι!"
Τέλος να σας καθησυχάσω λέγοντας σας ότι τυγχάνω βαθύτατος γνώστης του νομικού κλάδου. Ίσως η Μανδάμ Σουσου να έχει δίκιο ως προς την θεώρηση της.

Τα σέβη μου και στους δυό σας
Ίμπο

Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ Ίμπο,

Χαίρομαι που μοιράζεστε τις ερωτικές σας επιτυχίες μαζί μας. Επίσης, σας ηυχαριστώ που με δικαιώνετε περί των ζητημάτων προσέγγισης [Για να το κάμετε σημαίνει ότι πτύσσατε εν μέρει τας υποδείξεις του ερωτικού σας συμβουλάτορος και μνηστήρος μου].

Προς τούτο και επιφυλάσσομαι να ομιλήσω λίαν συντόμως περί ραντεβού.

Τα συγχαρητήριά μου και πολλές ευχές σεξουαλικής φύσεως,
Σουσού

Le Marquis De Snob said...

Μαθητά μου,
Η αλήθεια είναι πως και εγώ μια δικηγόρο που έριξα με μαύρο πουκάμισο και μαύρο πανταλόνι κατάφερα να τη σβερκώσω.
Πάραυτα το λευκό πουκάμισο παραμένει στυλιστική πρόταση για άπασα περίπτωση επίσημη ή μη. Αι προκαταλήψεις περί γκαρσονιών θεωρούνται φθηναί πλήν τίμιαι δικαιολογίες.
Έπίσης αν ενθυμούμαι σωστά, ήμουν και ελαφρώς αξύριστος τότε.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως επρόδωσα τας οδηγίες μου, απλά είχαμε μερικά προβλήματα στο σπίτι με τα άσπρα πουκάμισα. Ο ΛεΠλέμπ τα έπλυνε μαζί με τις κοκκινες κυλότες της μανούλας και έγιναν κουφετί.
Αγάπη μου, φώς μου, ουρανέ με το Άστρα μου,
Η Άιντα είναι καραμπάζο και ο μόνος τρόπος για να κάνει σέξ ήταν να την πέσει σε κρατούμενο που είχε να δεί γυναίκα από τότε που ήταν της μόδας η ρεδιγκότα και το ημίψηλο.
Εσύ είσαι μια γυναικάρα ολκής, μια ονείρωξη.
Για αυτό και θα αντιμετωπιστείς κατάλληλα.
Οι απόψεις μου δεν μπάζουν ποσώς, απλά είσαι μικρή και άβγαλτη και -ελπίζω πως- ποτέ δεν υπήρξες άντρας.
Θα τιμωρηθείς σεξουαλικώς με τις μπάλες ηδονής του Φου Μαντσού.
Ο εραστής του Αιγαίου,
Μαρκί

Sousou Delatroba said...

Αγαπημένε μου Μαρκί,

Πείτε μου ποιά είναι αυτή η δικηγόρος να της κάμω μήνυση. Έχομε φάει τις πΣόλες απ' τα παπούτσια μας περιδιαβαίνοντας την πΣόλωνος. Κάπου θα την έχω πετύχει.

Κιαν δεν το έκαμα ως τώρα επιφυλάσσομαι,
Σουσού

Sousou Delatroba said...

Και για να σας γκαντεμιάσω σας αποστέλλω το 13ον κόμμεντ.

Stefanos said...

14..Μαρκί, σας έσωσα από την γκαντεμιά! :)